- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania oraz warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- Organizatorem Programu Lojalnościowego jest spółka SWEDERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Gdyni (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Szyprów 2, 81-561 Gdynia); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000901627; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości 50 000 zł; NIP: 5862306308; REGON: 364438912 oraz adres poczty elektronicznej: sklep@swederm.pl oraz numer telefonu: +48 573 900 894.
- Program Lojalnościowy obowiązuje od dnia 8 lipca 2025 r. do odwołania.
- Program Lojalnościowy organizowany jest w Sklepach Stacjonarnych Organizatora oraz w sklepie internetowym Organizatora pod adresem swederm.pl
- Program Lojalnościowy prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Przystąpienie do Programu jest dobrowolne.
- Uczestnikiem niniejszego Programu Lojalnościowego może być każdy Klient dokonujący zakupów w Sklepach Stacjonarnych Organizatora oraz w sklepie stacjonarnym Organizatora pod adresem swederm.pl. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją niniejszego Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w punkcie 9. niniejszego Regulaminu. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do skorzystania z Programu Lojalnościowego skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w Programie Lojalnościowym i korzystania z jego przywilejów.
- DEFINICJE
- Określenie użyte w niniejszym Regulaminie i rozpoczynające się wielką literą oznaczają:
- APLIKACJA SWEDERM, APLIKACJA – aplikacja webowa oparta o system informatyczny Shopify, który umożliwia Uczestnikowi korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną w związku z udziałem w Programie Lojalnościowym Organizatora, w szczególności w zakresie prowadzenia Konta Klienta. Konto Klienta dostępne jest w wersji przeglądarkowej (webowej) pod adresem internetowym: https://konto.swederm.pl/
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACYJNY – interaktywny formularz elektroniczny dostępny na stronie Konta Klienta, umożliwiający przystąpienie do Programu Lojalnościowego, w tym poprzez podanie swoich danych osobowych przez Uczestnika i rejestrację Konta Klienta.
- KATALOG NAGRÓD – lista Nagród w Programie Lojalnościowym dostępna na stronie internetowej swederm.pl. Katalog Nagród może być regularnie aktualizowany przez Organizatora poprzez usuwanie lub dodawanie do niego nowych Nagród. Zmiana Katalogu Nagród nie stanowi zmiany niniejszego Regulaminu Programu.
- KONTO KLIENTA, KONTO – indywidualne konto Uczestnika w Aplikacji prowadzonej przez Organizatora, w którym gromadzone są dane Uczestnika oraz informacje o jego działaniach w ramach Programu Lojalnościowego, w tym przede wszystkim aktualna liczba Punktów zebranych przez Uczestnika oraz lista zakupionych za punkty Nagród.
- KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
- NAGRODA – nagroda rzeczowa lub nagroda w postaci kodu rabatowego, przyznawana Uczestnikowi w ramach Programu Lojalnościowego po spełnieniu określonych w niniejszym Regulaminie warunków.
- ORGANIZATOR, SPRZEDAWCA – spółka SWEDERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Gdyni (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Szyprów 2, 81-561 Gdynia); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000901627; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości 50 000 zł; NIP: 5862306308; REGON: 364438912 oraz adres poczty elektronicznej: sklep@swederm.pl oraz numer telefonu: +48 573 900 894.
- PRODUKT – towar lub usługa będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- PROGRAM LOJALNOŚCIOWY, PROGRAM – program lojalnościowy dla Klientów prowadzony przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem przy użyciu Aplikacji.
- PUNKTY - wirtualne punkty zapisywane w ramach Konta Klienta, przyznawane Uczestnikowi przez Organizatora tytułem zawieranych i opłaconych Umów Sprzedaży w Sklepie Stacjonarnym Organizatora oraz w sklepie internetowym Organizatora, dostępnym pod adresem swederm.pl.
- RABAT – rabat na Produkty oferowane przez Organizatora. Rabat może zostać przyznany po zgromadzeniu określonej liczby Punktów zgodnie z niniejszym Regulaminem. Szczegółowe informacje o wysokości możliwych Rabatów znajdują się w Aplikacji oraz niniejszym Regulaminie.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego, dostępny w Sklepach Stacjonarnych Organizatora oraz na stronie internetowej pod adresem: https://swederm.pl/pages/regulamin-programu-lojalnosciowego
- SKLEP STACJONARNY – sklep stacjonarny Organizatora objęty niniejszym Programem Lojalnościowym i znajdujący się pod adresem: ul. Szyprów 2, 81-561 Gdynia.
- UCZESTNIK – Klient, który zamierza uczestniczyć lub uczestniczy w Programie Lojalnościowym zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym Regulaminie.
-
UMOWA SPRZEDAŻY – zobowiązanie się Sprzedawcy do przeniesienia własności Produktu na Klienta przy zobowiązaniu się Klienta do zapłaty Sprzedawcy umówionej ceny za ten Produkt.
- WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
- Warunkiem przystąpienia do Programu Lojalnościowego jest rejestracja Konta Klienta na stronie swederm.pl lub podczas realizacji zakupu w Sklepie Stacjonarnym.
- Podczas rejestracji Konta Klienta Klient podaje swoje dane (adres e-mail), niezbędne do prawidłowej realizacji Programu Lojalnościowego. Korzystanie z Konta Klienta i pozostałych przywilejów Programu Lojalnościowego może także wymagać podania innych danych przez Klienta (np. imię, numer telefonu), o czym Klient informowany jest każdorazowo, gdy zaistnieje potrzeba podania tych danych.
- Uczestnik obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest do bieżącej aktualizacji podanych danych w razie ich zmiany, na przykład poprzez kontakt z Organizatorem za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sklep@swederm.pl bądź też osobiście lub pisemnie pod adresem: ul. Szyprów 2, 81-561 Gdynia. Możliwa jest również samodzielna aktualizacja danych poprzez Konto Klienta, z wyjątkiem zmiany adresu e-mail – jego zmiana wymaga kontaktu z Organizatorem..
- Uczestnik może posiadać w danym czasie tylko jedno Konto Klienta. W przypadku naruszenia tego postanowienia Organizator ma prawo zamknąć założone w późniejszym okresie Konta Klienta, co skutkuje także usunięciem przypisanych do nich Punktów.
- Uczestnikowi zabrania się podejmowania działań zmierzających do obejścia warunków uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- ZASADY KORZYSTANIA Z APLIKACJI
- Aplikacja Programu Lojalnościowego Organizatora jest dostępna (i) w wersji przeglądarkowej na stronie internetowej prowadzonej przez Organizatora pod adresem swederm.pl
- Wymagania techniczne niezbędne do prawidłowego korzystania z Aplikacji:
- Wersja przeglądarkowa Aplikacji: (1) komputer, laptop, telefon komórkowy, tablet lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge; (3) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies i obsługi Javascript.
- Koszty transmisji danych podczas pobierania i korzystania z Aplikacji pokrywa Uczestnik we własnym zakresie na podstawie umowy zawartej z podmiotem świadczącym usługi tego typu.
- Korzystanie z Aplikacji jest bezpłatne.
- Za pośrednictwem Aplikacji świadczone są drogą elektroniczną usługi na rzecz Uczestników Programu Lojalnościowego, polegające w szczególności na (i) rejestracji i prowadzeniu Konta Klienta, (ii) dostępie do informacji o posiadanych Punktach w Programie Lojalnościowym, (iii) dostępie do listy posiadanych Nagród.
- Szczegółowy opis funkcjonalności Aplikacji, jej usług oraz zasad ich działania dostępny jest w ramach komunikatów, objaśnień i informacji kontekstowych wyświetlanych w trakcie korzystania z Aplikacji przez Uczestnika.
- Uczestnik obowiązany jest do korzystania z Aplikacji zgodnie z jej tematyką, przeznaczeniem oraz niniejszym Regulaminem, w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Organizatora, innych Uczestników oraz osób trzecich. Uczestnik obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Uczestnikowi zabrania się wykorzystywania Aplikacji do przesyłania niezamówionych informacji handlowych (spam). Uczestnikowi zakazuje się również podejmowania działań zakłócających prawidłowe funkcjonowanie Aplikacji.
- Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zaprzestać korzystania z Aplikacji poprzez zamknięcie przeglądarki internetowej. Wyłączenie Aplikacji nie jest równoznaczne z usunięciem Konta Klienta i utratą statusu Uczestnika Programu Lojalnościowego – w tym celu niezbędny jest kontakt z Organizatorem, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sklep@swederm.pl bądź też pisemnie lub osobiście pod adresem: ul. Szyprów 2, 81-561 Gdynia.
- PUNKTY
- Podstawowym założeniem Programu Lojalnościowego jest zbieranie przez Uczestnika Punktów za zakupy lub inne aktywności określone przez Organizatora, które można następnie wymieniać na Rabaty, Nagrody lub inne przywileje określone w niniejszym Regulaminie lub Aplikacji.
- Uczestnikowi przyznawane są Punkty tytułem zawieranych i opłaconych Umów Sprzedaży w Sklepach Stacjonarnych Organizatora oraz w sklepie internetowym Organizatora, dostępnym pod adresem swederm.pl, zgodnie z następującym przelicznikiem: 1,00 zł brutto – 1 Punkt. Punkty naliczane są od pełnych złotych, zaokrąglając je w dół (przykładowo, jeśli Produkt kosztuje 2,99 zł, to Uczestnik otrzymuje 2 Punkty). Koszt dostawy nie jest liczony do salda punktowego.
- Punkty zostają doliczone do salda na Koncie Klienta niezwłocznie po realizacji zamówienia. Ze względów technicznych czas oczekiwania na doliczenie Punktów może wynieść maksymalnie do 24 godzin, co spowodowane jest synchronizacją danych w Aplikacji.
- Uczestnikowi nie należą się Punkty za nabycie Produktów, które następnie zostały zwrócone przez Uczestnika, w przypadku gdy Uczestnikowi przysługiwało prawo odstąpienia Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, niezależnie od jego podstawy. Jeśli Punkty zostały naliczone przed odstąpieniem od umowy, Organizator odejmuje nienależne Punkty od salda na Koncie Klienta.
- Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Punktów na gotówkę lub inny ekwiwalent pieniężny. Punkty można wymieniać jedynie na Nagrody i Rabaty określone w niniejszym Regulaminie lub Aplikacji.
- Punkty ważne są do końca roku kalendarzowego, w którym zostały przyznane lub do momentu usunięcia Konta Klienta w Aplikacji lub zakończenia Programu Lojalnościowego w jakimkolwiek trybie.
- NAGRODY
- Uczestnikowi przysługuje prawo do wymiany zebranych Punktów na Nagrody dostępne w Katalogu Nagród.
- Aby wymienić Punkty na Nagrodę, Uczestnik powinien wybrać w Aplikacji interesującą go Nagrodę i wymienić Punkty na tę Nagrodę. Nagroda może mieć postać fizycznej Nagrody lub kodu rabatowego, pozwalającego uzyskać darmową wysyłkę lub rabat.
- Z chwilą wymiany przez Uczestnika zgromadzonych Punktów na Nagrodę, określona liczba Punktów zostanie odjęta z Konta Klienta.
- Wydanie Nagrody następuje w ramach realizacji zamówienia w Sklepie Stacjonarnym Organizatora lub w sklepie internetowym Organizatora, dostępnym pod adresem swederm.pl.
- Rodzaje Nagród, liczba Nagród oraz liczbę Punktów potrzebnych do wymiany na Nagrodę określa Organizator w Katalogu Nagród. Aktualny Katalog Nagród dostępny jest każdorazowo w Aplikacji. Zmiany w Katalogu Nagród nie naruszają praw nabytych Uczestnika, w szczególności pozostają bez wpływu na już odebrane kupony oraz wydane Nagrody.
- Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Nagród na gotówkę lub inny ekwiwalent pieniężny.
- RABATY
- Uczestnik może z poziomu swojego Konta Klienta wymienić zebrane Punkty na jednorazowe Rabaty, zgodnie z poniższym zestawieniem:
Rabat |
Koszt w Punktach |
Zastosowanie rabatu |
Darmowa wysyłka |
160 |
W sklepie internetowym Organizatora, dostępnym pod adresem swederm.pl, pod warunkiem, że Uczestnik nie uzyskał darmowej wysyłki w inny sposób |
20 zł |
250 |
Wszystkie Produkty w Sklepie Stacjonarnym oraz sklepie internetowym swederm.pl |
50 zł |
500 |
Wszystkie Produkty w Sklepie Stacjonarnym oraz sklepie internetowym swederm.pl |
- Aby skorzystać z przysługującego Rabatu, Uczestnik powinien podać kod rabatowy reprezentujący dany rabat, w trakcie składania zamówienia w sklepie internetowym swederm.pl lub podając ten kod obsłudze Sklepu Stacjonarnego podczas realizacji zakupu.
- Uczestnikowi nie należy się zwrot przyznanego Rabatu w przypadku zwrotu Produktów, w przypadku gdy Uczestnikowi przysługiwało prawo odstąpienia Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, niezależnie od jego podstawy.
- Rabatów uzyskanych w ramach Programu Lojalnościowego nie można łączyć z innymi programami lojalnościowymi, rabatami, promocjami lub wyprzedażami prowadzonymi przez Organizatora, chyba że odrębne warunki takiego programu lub promocji stanowią inaczej.
- DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator (dalej: „Administrator”). Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”.
- Administrator przetwarza dane osobowe w celach, przez okres i w oparciu o zasady wskazane w niniejszym punkcie Regulaminu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do uczestnictwa w Programie Lojalnościowym skutkuje brakiem możliwości wzięcia w nim udziału.
- Administrator może przetwarzać dane osobowe w następujących celach, na następujących podstawach i przez następujący okres:
Cel przetwarzana danych |
Podstawa prawna przetwarzania danych |
Okres przechowywania danych |
Realizacja Programu Lojalnościowego przez Organizatora |
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (umowa) – przetwarzanie jest niezbędne do umożliwienia danej osobie udziału w Programie Lojalnościowym poprzez utworzenie Konta Klienta i korzystanie z Aplikacji SWEDERM oraz z ich funkcjonalności zgodnie z Regulaminem, w tym także do bieżącej, prawidłowej komunikacji w kwestiach dotyczących udziału w Programie przez osobę, której dane dotyczą, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej |
Dane są przechowywane przez okres uczestnictwa danej osoby w Programie Lojalnościowym, to jest do usunięcia Konta Klienta z Aplikacji lub zakończenia Programu w jakimkolwiek trybie. |
Marketing bezpośredni |
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora, jego działalności oraz Programu Lojalnościowego. |
Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata). Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą. |
Marketing |
Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda) – osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu otrzymywania informacji marketingowych od Administratora (np. newslettery e-mail lub SMS) |
Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu. |
Prowadzenie ksiąg rachunkowych |
Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO (obowiązek prawny) w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395 ze zm.) – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. |
Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą). |
Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora w związku z Programem Lojalnościowym |
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora. |
Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat). |
- W celu organizacji Programu Lojalnościowego konieczne może być korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych. Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania. Dane osobowe Uczestników mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
- dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Programu Lojalnościowego (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia działalności, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Uczestnika wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszym pkt. 9 Regulaminu.
- dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Uczestnika wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszym pkt. 9 Regulaminu.
- dostawcy umieszczonych w Aplikacji wtyczek społecznościowych, skryptów oraz innych podobnych narzędzi umożliwiających przeglądarce osoby odwiedzającej Aplikację pobieranie treści od dostawców wspomnianych wtyczek i przekazywanie w tym celu tym dostawcom danych osobowych osoby odwiedzającej (np. w celu zalogowania za pomocą danych logowania do serwisu społecznościowego), w tym również:
- Meta Platforms Ireland Ltd. – Administrator może korzystać w Aplikacji SWEDERM z wtyczek społecznościowych serwisu Facebook i w związku z tym gromadzi i udostępnia dane osobowe Uczestnika korzystającego z Aplikacji do Meta Platforms Ireland Ltd. (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland) w zakresie i zgodnie z zasadami prywatności dostępnymi tutaj: https://www.facebook.com/about/privacy/ (dane te obejmują informacje o działaniach w Aplikacji – w tym informacje o urządzeniu, odwiedzanych witrynach, zakupach, wyświetlanych reklamach oraz sposobie korzystania z usług).
- Każdej osobie, której dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
- Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.
- Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Prawo do sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym pkt. 9 Regulaminu można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie Regulaminu.
- ZAKOŃCZENIE PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO, WYKLUCZENIE UCZESTNIKA Z PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO, REZYGNACJA UCZESTNIKA Z PROGRAMU
- Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Organizator o dniu zakończenia Programu Lojalnościowego poinformuje jego Uczestników z 2-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem wiadomości e-mail lub poprzez komunikat na Koncie Klienta w Aplikacji.
- Uczestnicy będą uprawnieni do wydania zebranych Punktów, otrzymania należnych im Nagród oraz wykorzystania przysługujących Rabatów do dnia zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Z upływem ostatniego dnia obowiązywania Programu Lojalnościowego nastąpi blokada wszystkich wydanych Kart Klientów oraz likwidacja wszystkich Kont Klientów, w tym brak możliwości gromadzenia Punktów oraz korzystania z pozostałych przywilejów Programu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia Konta i Karty wyłącznie z ważnych powodów, to jest w przypadku gdy Uczestnik, mimo wezwania ze strony Organizatora z podaniem przyczyny, narusza niniejszy Regulamin.
- Zawieszenie Konta i Karty może nastąpić na czas określony wskazany przez Organizatora lub czas nieokreślony (do ustania przyczyny zawieszenia). O zawieszeniu Organizator informuje za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres przypisany do Konta Klienta.
- W czasie zawieszenia Konta i Karty nie jest możliwe gromadzenie Punktów i korzystanie z przywilejów Programu Lojalnościowego.
- W czasie zawieszenia Konta i Karty Klienta Uczestnik obowiązany jest podjąć działania mające na celu usunięcie przyczyn ich zawieszenia, a po ich usunięciu obowiązany jest poinformować o tym niezwłocznie Organizatora. Organizator odblokowuje Konto i Kartę niezwłocznie po ustaniu przyczyny ich zawieszenia, nie później niż w terminie 5 Dni Roboczych.
- Organizator w przypadku zawieszenia Konta i Karty trwających ponad 30 dni kalendarzowych i braku ustania przyczyn ich zawieszenia ma prawo wykluczyć Uczestnika z Programu Lojalnościowego z 7-dniowym terminem wypowiedzenia. Wypowiedzenie następuje w drodze oświadczenia za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres przypisany do Konta Klienta. Z chwilą upływu okresu wypowiedzenia następuje likwidacja Konta Klienta i usunięcie przypisanych do niego danych, w tym Punktów.
- Uczestnik może w każdym czasie oraz bez podania przyczyny, zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym poprzez złożenie stosownego oświadczenia, w szczególności osobiście w Sklepie Stacjonarnym Organizatora, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@swederm.pl bądź poprzez odpowiednią funkcjonalność dostępną na Koncie Klienta.
- Rezygnacja Uczestnika z Programu Lojalnościowego następuje ze skutkiem natychmiastowym.
- Konsekwencją rezygnacji Uczestnika z Programu Lojalnościowego jest blokada wydanej mu Karty Klienta oraz likwidacja Konta Klienta, a co za tym idzie brak możliwości gromadzenia Punktów oraz korzystania z przywilejów Programu.
- POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Reklamacje związane z Programem Lojalnościowym, w tym wszelkie zgłoszenia dotyczące korzystania z Aplikacji i Konta Klienta, Uczestnik może składać na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@swederm.pl bądź też pisemnie lub osobiście pod adresem: ul. Szyprów 2, 81-561 Gdynia.
- Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, swoich oczekiwań oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Organizatora.
- Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty) związane z przedmiotem reklamacji. Organizator może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Prawem właściwym dla Programu Lojalnościowego jest prawo polskie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; podlegania obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu; zmiany przelicznika Punktów w Programie Lojalnościowym; dodania, zmiany lub usunięcia przywilejów, Nagród lub Rabatów objętych Programem Lojalnościowym; poprawy jakości obsługi lub bezpieczeństwa Uczestników; zmiany danych Organizatora; rozwoju Aplikacji SWEDERM i jej funkcjonalności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin wiąże Uczestnika, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu Cywilnego, to jest Uczestnik został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w terminie 15 dni od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek opłat Uczestnik będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na prawa nabyte Uczestnika, w tym na już zawarte, realizowane i wykonane Umowy Sprzedaży oraz przyznane Uczestnikom Punkty, Nagrody i Rabaty.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.