Witaj!
Jesteś na stronie firmy Swederm.
Swederm to firma, która produkuje i sprzedaje kosmetyki. Kosmetyki to rzeczy, które dbają o skórę i ciało.
Co możesz zrobić na tej stronie?
- Możesz przeczytać o naszych kosmetykach.
- Możesz zobaczyć zdjęcia i filmy o produktach.
- Możesz kliknąć w dany produkt, żeby dowiedzieć się, jak go używać.
- Możesz kupić wybrany produkt.
- Możesz zapisać się na newsletter. To wiadomość, którą wysyłamy na e-mail. Piszemy w niej o nowościach.
- Jeżeli chcesz dostać informację o nowościach, podaj nam swój adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko. Musisz też zaznaczyć kwadracik o tym, że zgadzasz się na przekazanie nam takich informacji.
- Jeżeli masz jakieś pytania, to możesz napisać do nas przez formularz kontaktowy.
Jak kupić nasze kosmetyki?
- Wybierz produkt, który Cię interesuje.
- Kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”.
- Koszyk pojawi się z prawej strony. Możesz tam zmienić liczbę opakowań.
- Jeśli chcesz kupić więcej rzeczy, zamknij koszyk (kliknij X) i dodaj kolejne produkty.
- Gdy skończysz, kliknij ikonę koszyka.
- Zobaczysz listę produktów i ich ceny. Możesz coś dodać albo usunąć.
- Zobaczysz także „Suma produktów” – to całkowita kwota do zapłaty.
- Zaznacz kwadracik, że zgadzasz się z regulaminem (czyli zasadami zakupów).
- Zaznacz też kwadracik, że zgadzasz się na przekazanie danych (np. imię, adres, e-mail). Potrzebujemy ich, by wysłać Ci paczkę.
- Kliknij „Przejdź do płatności”.
- Podaj swój e-mail, imię, nazwisko, adres i numer telefonu.
- Wybierz sposób dostawy i sposób płatności (np. Blik, PayPo, karta).
- Możesz wpisać kod rabatowy, jeśli go masz i naciśnij przycisk „Zastosuj”.
- Sprawdź wszystkie dane i kliknij „Zapłać teraz”.
- Gotowe! Czekaj na przesyłkę.
Jak dostarczymy produkt do Ciebie?
- InPost Kurier – paczka trafi do Twojego domu.
- InPost Paczkomat – paczka trafi do automatu, z którego ją odbierzesz.
- DPD Pickup – paczka trafi np. do sklepu lub punktu odbioru.
- DPD Kurier – paczka trafi bezpośrednio do Ciebie do domu.
Jak możesz zapłacić?
- Blik – płacisz telefonem, wpisujesz kod z aplikacji banku.
- PayPo – kupujesz teraz, płacisz później – do 30 dni.
- PayU – płatność online, wybierasz swój bank i płacisz.
- Karta kredytowa – płacisz pieniędzmi od banku, które oddajesz później.
Jak zwrócić towar?
Jeśli kupiłeś u nas produkt, ale chcesz go oddać, to możesz to zrobić.
Masz na to 14 dni od dnia, kiedy paczka do Ciebie dotarła.
Co musisz zrobić?
- Napisz do nas na e-mail: sklep@swederm.pl – że chcesz oddać produkt.
- Zapakuj produkt – najlepiej w to samo opakowanie.
- Dołącz kartkę z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia.
- Wyślij paczkę na adres: Swederm – Zwroty, ul. Szyprów 2, 81-561 Gdynia
- Pamiętaj: Zwracany produkt nie może być używany.
- Po otrzymaniu paczki zwrócimy Ci pieniądze – w ciągu kilku dni, tak samo jak zapłaciłeś.
- Szczegółowe informacje znajdziesz w punkcie 8 naszego Regulaminu.
- Wzór odstąpienia od umowy znajduje się w punkcie 13.
Jak złożyć reklamację (gdy produkt jest uszkodzony)?
Jeśli produkt jest zepsuty, uszkodzony albo nie działa tak, jak powinien – możesz go zareklamować.
Co musisz zrobić?
- Napisz do nas na e-mail: sklep@swederm.pl.
- W wiadomości napisz:
- co się stało,
- kiedy kupiłeś produkt,
- podaj numer zamówienia,
- możesz też dodać zdjęcia.
- Poczekaj na naszą odpowiedź – odpiszemy w ciągu 14 dni.
- Jeśli poprosimy o odesłanie produktu, przekażemy Ci adres i szczegóły wysyłki.
- Szczegółowe informacje znajdziesz w punkcie 6 naszego Regulaminu.
Masz pytania?
Napisz do nas: sklep@swederm.pl
Zadzwoń: + 48 573 900 894
Staramy się, aby nasza strona była łatwa i wygodna dla wszystkich.
Link do oświadczenia o dostępności: https://swederm.pl/pages/polityka-dostepnosci-i-deklaracja-dostepnosci